Hoppa till innehåll

Clubb Vill Ni Va Me?

Gäst anubis

Rekommendera inlägg

• Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst anubis

men vill nån vara med eller inte skänk bara 100 poäng och ni e me gör 4 nya ämnen och 4 nya svar så trycker ni på affär skicka poäng skirv namnet musse pigg på rutan där det står namn ovanför och skriv i rutan hur mycket vill du skicka 100poängoch skriv från....till musse pigg för en biljett till disney fnh!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

för det som gillar DISNEY=FNH N=NINTENDO F=FUSKARNAS H=HARRY POTTER

OCH PÅ EN DEL NY ATEMAN SKRIVER VI NYHETS BLAD SOM GAMEBOY SLUTAR ATT SÄLJAS ABSOLUT LEGEND MED MER! OCH JUSTE JEDI GAMER OCH DONALD DUCK KAN NI SÄG AVD NI SKULLE SKÄNA KA ERA PENGAR TILL FÖR FORUM OM NI VANN 500POÄNG DET ÄR EN TÄVLING DONALD E 2A JEDI E 16 TROR JAG ;)

vad yrar du om?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst anubis

vi kanske ska ändra namn jag har några ideer ni kan skriva vilket ni tycker e bäst eller om ni har ideer jag fick et jätte bra av spidey! movie clubb tackar spidey!

det ska handla om spider man harry potter disney nintendo......

men vi får se när donald kommer!kanske....

movie clubb

disney

poäng clubben

disneyfnh men enån med?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst anubis

medlemmar e .......

jag chef

donald duck chef

kalle_anka heders medlem

aja nu börjar vi få ihop lite pengarjag har 1067 i handen och 4000 i banken men detfattas forfarande 10.000 och det kostar bara 100 att va med!

gör bara 4 nya svar och 4 nya ämnene så har du etthundra poäng gå in på afär skicka poäng skriv mitt ´namn musse pigg och skriv 100 poäng där det står hur mycket du skickar och du e med! blir det inget av clubben skickar vi tillbaka poängen...... anmäl er nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hej vill nån vara med i en clubb jag skka starta med ett gruppforum till jag ska spara! vissa tänker du har nte råd men jag ska spara även om det tar 1månad! eller mer! vill ni vara med ni kan hjälpa till att hhitta på namn till grupp forummet och clubben!ni kan skriva förslag på vad vi behöver! och efter som det kostar att ta in nya medlewmmar så gör vi så att den som skänker mest poäng får komma in först! eller så kan ni komamin tidigare om ni kan göra en bild galleri där vi kan sälja avatarer så vi får råd med nya poäng allså nya medlemmar eller så kan ni sälja mnina möbler på habbo ni kan säga till vad ni kan hjälpa med!eller så kan ni bara vara med fast då blir ni indragna i klubben senare! börja skirva bara!

glöm det
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...