Gamer 1 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 Mmm..... Det är ju rätt bra om den vore bakåtkompatibel.... För dem som inte hade första xbox.... Men om man har ett xbox så tycker jag att det är onödigt att det ska vara det.... Det blir som med playstation 2.... Från början var det en bra idé..... Men när alla bra spel kommer ut så är det nästan ingen som spelade playstation 1 spel....
# 21 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Mmm..... Det är ju rätt bra om den vore bakåtkompatibel.... För dem som inte hade första xbox.... Men om man har ett xbox så tycker jag att det är onödigt att det ska vara det.... Det blir som med playstation 2.... Från början var det en bra idé..... Men när alla bra spel kommer ut så är det nästan ingen som spelade playstation 1 spel.... Men då kan man ju spela de "gamla" spelen. B) Till en början blir ju det bra. B) När X-box 2 kommer köper jag nog ganska snabbt. B)
Autobahn Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 jjooouuu.... Fasst först måste jag köpa andra saker till BMX-hojjen...
Legend_gamer Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Jag tror det kommer bli skit bra! :D Fast strunta i vad andra tycker om konsollen!
Autobahn Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 vad kommer de kosta vet ni de? Skulle nog tro runt 3000...
Autobahn Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Skrivet 9 Juli 2004 Ehh Ja... Till en början... De gjorde Xbox o Ps2 oxå... Men eftersom Xbox2 kommer va mycke mer uppgraderad än xbox va när de kom ut så kanske de drar iväg till 3500.... Men jag tror de kommer kosta 3000... :D
Rekommendera inlägg