NintendoMuppen Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Vilket är bäst?http://www.zeldaguide.com/_borders/Ocarina_of_Time_start.jpg lrhttp://zeldarumorland.4t.com/index_files/m.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 (redigerat) båda är bra.men ocarina of time e bättre.de spelet bör spelas först Redigerat 3 Juli 2004 av Zoro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoMuppen Skrivet 3 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 tycker ja me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Håller absolut med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 ott är längre men mm är coolare och en härligare spelupplevelse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Jag tycker lungt att Oot e bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Båda är väl lika bra.Jag ska bara klaga på sjäva ljudet eftersom mitt hackar så hemst mycket.Men min kompis har det också så jag får njuta hos henne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tm011 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 oot är det bästa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 :kung: OOT är MYCKET bättre! Skönare spelkänsla! Längre spelupplevelse! Fler grottor = fler bossar...osv :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 orcania of time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zidsphere Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Lugnt Oot(Ocarina of Time). :gitarr: MM(Majoras Mask) är ju sämst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Jag får väl säga OoT, eftersom det har fler dungeons och så gillar jag inte att MM är på tid. Men MM är mer speciellt och udda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg