NintendoMuppen Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 jag har alla stjärnor, men vad ska man göra sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 om du har alla stjärnor å en gameshark så kan du simma i luften. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 har du mött den tredje bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 um.... jag vill ha 120 stjärnor men det är svårt... jag vill 'LEKA' med kanonen utanför Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 man kommer bara upp till ett tack och möter yoshi och får 100 etraliv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoMuppen Skrivet 3 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoMuppen Skrivet 4 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 hört att man kan skjuta sig igenom något fönster. Går det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 hört att man kan skjuta sig igenom något fönster. Går det? tror inte det vissa säger även att man kan ridda på Yoshi det är fullkommligt ljug Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 När du har alla stjärnor går du ner vid vattnet utanför slottet där det finns en kanon Sen skjuter du upp dej i Taket på Slottet där hittar du Yoshi han ger dej 100 liv.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wolfheart zelda=king Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 jag har en fråga på första banan så finns det ett ställe där det är 4 stokar som man kan slå ner och 3 svampar vad ska mamn göra där då :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 (redigerat) jag har en fråga på första banan så finns det ett ställe där det är 4 stokar som man kan slå ner och 3 svampar vad ska mamn göra där då :unsure:Ingenting. :gitarr: Men jag har för mig att stjärnan som kommer fram när man har tagit alla åtta röda mynten hamnar där nånstans. Redigerat 11 Juli 2004 av Rumiko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swooper Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 (Rumiko @ 11/07-2004 13:03:19) jag har en fråga på första banan så finns det ett ställe där det är 4 stokar som man kan slå ner och 3 svampar vad ska mamn göra där då :unsure: Ingenting. :gitarr: Men jag har för mig att stjärnan som kommer fram när man har tagit alla åtta röda mynten hamnar där nånstans. Om man springer tre varv runt en stock får man 5 mynt..OBS! Det funkar bara en gång på varje stock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg