mrblack Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Skrivet 3 Juli 2004 JAG KAN INTE KOMMA OCH HEMTA TREFORCE CHART 2 OCH 3 FÖR ATT DET ÄR EN DÖR I VÄGEN <_<
mrblack Skrivet 3 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 3 Juli 2004 en av dörarna är det en gubbe på och den andra är en fengelse dör :huh:
mrblack Skrivet 4 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Juli 2004 jag har kommit ut ur wind tempel då så skulle man ju hitta treforce chart. jag har alla utom 2 och 3 . och dem är på rutena 1en ruta nedanför tower of the guds 2och den andra är 2 ruter till E och 1 ruta till S om tower of the guds det är en dör i vägen på båda stelena den ena är det en gube på och den andra är en fengelse dör ps guben vill ha något <_<
mrblack Skrivet 4 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Juli 2004 nehe det spelar ingen roll 44 har sett men 2 har inte förstot att JAG BEHVER HJELP :angry:
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 Pröva att gå inn på gamefaqs.com det kanske står där
KazeN Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 hm.. ena som du snackar om tror jag är på private oasis.. för att komma in ska du till windfall island och gå till skolfröken. hon vill ha hjälp med att fånga killer bees, och efter det vill hon ha joy pendants. något sådant var det, då får du ägandebeviset för den ön =) den andra fattar jag inte, beskriv lite bättre.
Gamer 1 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 På fängelsedörren så ska du gå upp på toppen av den ön som dörren är på.... Sen så är det en ö eller nåt där bredvid den ön som du står på.... När du är uppe på toppen så ska du ta fram en sånn frukt som gör att du kan styra en fågel.... Och på andra "ön" som är där, så finns det kristaller... Då ska du flyga med fågeln på alla kristaller så att dörren öppnas.... Jag tror att det var så....
KazeN Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 ahha, är det DET stället, då kan jag ge ett tips, köp pilar och döda fåglarna så blir det mycket enklare (pricksäkerhet ;))
Gamer 1 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 Ja.... Det är ett bra tips.... Men då måste man vara som du säger... Pricksäker....
mrblack Skrivet 4 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Juli 2004 tack men jag ska prova inan vi kan få ett betre tack när jag har testat :P
Rekommendera inlägg