Dream Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Skrivet 3 Juli 2004 kan nån ge mig en lite historia om spelet jag har försökt att ge spelen en chans så kan nån säga nåt om spelet om den är bra och sånt
kkthxbye Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Skrivet 3 Juli 2004 FFX är skit bra ( enligt mig ) och FFX-2 är ju också bra men bra historia och sånt
Scones Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Skrivet 3 Juli 2004 Storyn e ju halva spelet i FF X! Historien e jätte bra o spännande! O sen e spelet skitkul!
Dream Skrivet 11 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 11 Juli 2004 kan nån berätta historien vill köpa spelen men är inte säker om den är bra så en historia stund kan jag väl få
MMX Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Skrivet 11 Juli 2004 Final fantasyX: Tidus blir förflyttad i tiden och hänger med några för att döda SIN, En kort Historia :D måste tänka om jag ska komma på mer!
Gaara of the Desert Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Skrivet 12 Juli 2004 (redigerat) Tidus Blitzball spelare i staden Zanarkand och officiel stjärn spelare i laget zanarkand abes en dag mitt i en blitzballs match kommer ett förhistoriskt monster vid namn SIN och attackerar staden.Hans gud fader auron som ser efter Tidus efter sin faders troliga död när han plötsligt försvan för 10 år sedan hur som helst Sin kom och försörde staden och slukade både auron och Tidus in i fram tiden och plaserade honom i världen Spira som över tagits av sins mörka herravälde.Tidus vaknar upp och finner sig själv i en över svämad hurin byggnad då ett havs monster jagar in honom i bygnaden han gör upp en eld och somnar ett monster annfaller honom då en al bhed flicka vid namn rikku och hjälper Tidus, strax efter får Tidus en regel smäll i magen och svimmar och vaknar upp på deras båt och han får stana om han hjälper rikku att aktivera en undervattens bas på båtten av havet dom lyckas med din hjälp för du måste slås mot en boss där inne hursomhelst du får mat men då kommer sin drar Tidus överbord och han försvinner och vaknar upp vid en ö där han får en till vän vid namn Wakka som tar honom till hans by där dom i ett tempel träffar en flicka vid namn Yuna som Tidus direkt möter sin kärlek med.Yuna är en summoner förklarar wakka bäst han kan vad är en summoner frågar Tidus,dom som kan frammana månster från en mycket gamal tid Yuna Lulu Kimhari Waka och auron och Tidus ger sig ut på ett uppdrag att bäsegra sin och återuppvinna det fridfulla vackra och osanolika Spira!Hoppas det var bra historie förklaring :) och en sak till,mer information om karaktärer kommer undervisas under spelets gång Redigerat 14 Augusti 2004 av red
kkthxbye Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Skrivet 12 Juli 2004 Auron är coolast men synd att han strålas upp med vad hette den fule onda??
TinoXxX Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Skrivet 14 Januari 2005 finns det nån som kan hjälpa mig med hur man gör i djose temple? behöver verkligen all hjälp osm jag kan få har fastnat
Rekommendera inlägg