K.K. Slayer Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 nää,de e ju inte bra me en mod som inte arbetar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 6 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Alltså, jag har aldrig tvivlat på att de inte är snälla. Ochd e svarar säkert på allt man frågar. Men vad jag menar är att dom kan försöka komma in i gruppen mer, gå in i trådarna och skämta lite. Man ska inte se dom som någon person högt upp, utan som en kompis. Mer mänskliga alltså. Jag är iallafall van vid det på andra forum jag hänger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Sandra kanske har ett jobb nu så hon inte hinner med. Dessutom kanske studier. Hon kanske är släkt med Admin. Syrra eller så. Kanske kusin. Men det är vad jag gissar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 jag vet inte mycket om suna..... vet inte vad hon/han heter! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Suna är en han... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 http://www.fuska.se/ovrigt/redaktion.php där kan man se vad ala moderatorer/admin och skribenterna heter på riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 jag vet inte mycket om suna..... vet inte vad hon/han heter! Är det så viktigt att veta vad någon heter? <_< Draghon står inte med där. Men som sagt vill hon inte avslöja hennes namn så det är lugnt för mig iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 jag ser dom alla som vänner! dom hjälper till om dom kan och dom är allmänt snälla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 (redigerat) Går in här och där så mkt jag kan :) Jag är ju den yngsta modden också. Släpper in folk på min MSN för att få svar på frågor om fuska och så också :) Redigerat 6 Juli 2004 av Ytterman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Går in här och där så mkt jag kan :) Jag är ju den yngsta modden också. Släpper in folk på min MSN för att få svar på frågor om fuska och så också :) Du kan börja med att fylla i den i profilen då. ;) Jag snappade upp i Photoshoppers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Nej, det blir jobbigt. Då kan vem som helst få tag på den. Dom som vill ha får skicka PM :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 6 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Draghon och Sandra är bortresta, så de har inte fyllt i uppgifterna.. Fattar inte hur man kan ha nåt emot moddarna, de är ju hur grymma som helst.. Ytterman beter sig i alla fall som en rejäl kompis, han både låser OCH skapar trådar.. Dannie är typ likadan.. suna verkar grym eftersom han låser mycket, men jag vet att han är schysst.. Behöver man säja mera? Det är ju inget fel på dom! Läs, för f*n. Men skulle inte ha nåt emot om dom kikade in i nån tråd, skämtade lite. Dunkade sina kompisar i ryggen, liksom. Detta gäller främst admin, för det första tycker jag han kan byta namn. Han kan ha "Administratör" som undertitel istället. Det gör han mer mänsklig, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg