Anders99 Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Hjälp mig jag letar på route 112 men jag möter inte spoink! I vilka gräss eller grottor ska man leta? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
filip Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 ta fram pokedexen och kolla på area Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anders99 Skrivet 4 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Har aldrig möt honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sleeping Dragon Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 när man åkt upp för mt.chimney direkt när man kommer ut ur lift huset ska man gå neråt. där finns den i gräset. det är också aska där :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Ta det första gräset åt vänster Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 när man hopper ner från mt chimney,så finns det gräs,med snö på,där! kalles:Aska ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst shelgon Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 vet någån hur man använder eon ticket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sleeping Dragon Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 det är inte snö :angry: !!!!!!!!!!!!! det är aska från vulkanen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 stället kallas jagged pass jag har han min har uitvecklats till grumpig:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Me vart försvinner snön da? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 det finns ingen snö! ja har åsså grumpig... man ska gå till båten i lillycove eller slateport när man klarat elite 4:an om man vill använda eon ticket... om man har en då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg