Gäst anubis Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 efter som jag började tråden tänkte jag förklara läget läs nedanför! efter som att gameboy collor gått ner i försäljning med circka 39 procent! det senaste året så vill inte afärerna ha kvar dom som bara sammlar damm därför så åter skickar dom gameboy collor till försäljarnas nintendo lager och då när det inte finns några gamecollor för 599kronor så måste dom köpa ett gameboy advance om dom vill spela och det kostar ju 899kronor och om varenda unge lägger till 300kronor så tjänar dom miljoner på det!eller så kanske en pappa som vill köpa ett gameboy collor så finns det inteoch därför tänker han att jag köper sp för att den e likare collor och då lägger han till 600 kronor och plus spelen som e mycket dyrare på advance! och detta gör att dom tjänar 3 gånger dubbelt i försäljning det gör att det bara ska finnnas 2 olika gameboy när gameboy ds kommer ut slutar gameboy advance att sälja så om ni vill ha en billig gameboy collor så får ni köpa det nu! har ni några mer frågor så kan ni ställa det jag svarar på alla frågor
kkthxbye Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 efter som jag började tråden tänkte jag förklara läget läs nedanför! efter som att gameboy collor gått ner i försäljning med circka 39 procent! det senaste året så vill inte afärerna ha kvar dom som bara sammlar damm därför så åter skickar dom gameboy collor till försäljarnas nintendo lager och då när det inte finns några gamecollor för 599kronor så måste dom köpa ett gameboy advance om dom vill spela och det kostar ju 899kronor och om varenda unge lägger till 300kronor så tjänar dom miljoner på det!eller så kanske en pappa som vill köpa ett gameboy collor så finns det inteoch därför tänker han att jag köper sp för att den e likare collor och då lägger han till 600 kronor och plus spelen som e mycket dyrare på advance! och detta gör att dom tjänar 3 gånger dubbelt i försäljning det gör att det bara ska finnnas 2 olika gameboy när gameboy ds kommer ut slutar gameboy advance att sälja så om ni vill ha en billig gameboy collor så får ni köpa det nu! har ni några mer frågor så kan ni ställa det jag svarar på alla frågor du började inte alls tråden <_< ... två användare eller??
Gäst anubis Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 neej men efter som jag sa till mrkuk att den skulle sluta säljas och att han snodde informationen från mej så är det jag som kom på tråden <_<
Neko Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Har en Gameboy Pocket :P och ett spel till där man är pingvin och ska putta ner stenar på isbjörnar :blink:
Pelleelle Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 jag har också en gameboy pocket :visslar: ,och ett spel där man ska ta hand om en liten rymdvarelse.
mrhej Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Juli 2004 senaste nytt om att game boy ska sluta säljas
ant-on Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Skrivet 17 Februari 2006 TyrannitR lvl 100 men vilken utvecklas larvitar til lden? Celebi lvl 100 crobat lvl 100 Skarmory lvl 100 Electabuzz lvl 100 Dragonite lvl 100 det var nog allt
Gäst Mîhker Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Skrivet 17 Februari 2006 TyrannitR lvl 100 men vilken utvecklas larvitar til lden? Celebi lvl 100 crobat lvl 100 Skarmory lvl 100 Electabuzz lvl 100 Dragonite lvl 100 det var nog allt Vad F*N pratar du om?
Boffaroffe Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Skrivet 17 Februari 2006 Ehh...? BUMPNING åt folket plz... Låst.
Rekommendera inlägg