Flame Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 (redigerat) Är det värt att skaffa ruby efter man har klarat saphire? Jag vill inte radera save-filen :( Redigerat 4 Juli 2004 av Flame Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Är det värt att skaffa ruby efter man har klarat saphire? Jag vill inte radera save-filen :( jag fattar inte menar du att du ska köpa ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Förklara bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 4 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Nu har jag varvat saphire och fångat alla legendariska pokemon.. Är det värt att skaffa ruby efter saphire då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Om du vill ha två legendariska pokemon som du inte kan få på saffire så ja, men du kan ju få alla pokemon också om du har båda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 4 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Om du vill ha två legendariska pokemon som du inte kan få på saffire så ja, men du kan ju få alla pokemon också om du har båda. aa det e det jag tänker på :wacko: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 såna här ämnen gör mej snurrig i huvet :lol: :blink: :) :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 jag har båda,jag tycker det är bra. jag tycker att du ska köpa ruby oxå -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 4 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 aa det e bäst tycker jag för jag vill ha alla pokemon och jag vill inte ta bort min saphire save-fil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 om du inte vill ta bort din save-file så gör inte det! men du fäår ju köpa ett ruby om du vill! ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Jag tror att jag skaffar crystal på nytt? Mitt gamla har vart bort-tappat länge nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 (Flame @ 04/07-2004 14:31:47) Om du vill ha två legendariska pokemon som du inte kan få på saffire så ja, men du kan ju få alla pokemon också om du har båda. aa det e det jag tänker på :wacko: det är inte värt bara för en ritad pokemon :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg