Nafrali Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Vet inte riktigt vad det heter, men det finns olika Youishi, en blå, en gul, en röd, och en grön. Okej, när man skall välja vilket man skall spela från(alltså fil a, b eller c) så kan man bara få 96 i banor? Jag och min kompis har det med en tjärna framför, är det de högsta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoMuppen Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 vet inte. tror det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 okej, när man har klarat Bowser så kommer the end upp, står det där hela tiden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zidsphere Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 okej, när man har klarat Bowser så kommer the end upp, står det där hela tiden? Vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Jag fattar inte vad du menar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 utveckla din fråga :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg