kkthxbye Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 (redigerat) jag fick inga poäng förut när jag skickade in en recension men nu .. varför ?? Redigerat 4 Juli 2004 av ps2_boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Jag tror att dom har tagit bort den funktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Dåligt min kompis har skrivit 2 han borde få 100poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 vart skickar man in dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Vid fusken. Klicka på Recensioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 men därför alla blir godkända av fuskbot fuskbot är ju bara en DATA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 men därför alla blir godkända av fuskbot fuskbot är ju bara en DATA Admin bl.a. godkänner. FuskaBot skickar ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 (# 21 @ 04/07-2004 14:15:13) men därför alla blir godkända av fuskbot fuskbot är ju bara en DATA Admin bl.a. godkänner. FuskaBot skickar ut. ok men jag trodde fuskbot bara godkännde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 jag tycker man borde få poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 jag tycker inte man borde få päng........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 jag tycker man borde få poäng Man får poäng,man måste bara vänta tills admin loggar in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Man får 50 poäng NÄR en RECENSION GODKÄNNS, tror jag har skrivit det flera 100 ggr nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.