Hoppa till innehåll

Jag Har Mew!


Gäst anubis

Rekommendera inlägg

Gäst anubis

ett fusk funkar och jag som trodde att man bara kan få mew genom gamechark o gamegeni!

jag jag fick ett togepi ägg på pokemon cyber och den kläcktes och blev en mew istället för togepi helt otrolgt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jocke2004

ett fusk funkar och jag som trodde att man bara kan få mew genom gamechark o gamegeni!

jag jag fick ett togepi ägg på pokemon cyber och den kläcktes och blev en mew istället för togepi helt otrolgt!

Gud vad du ljuger.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst anubis

men lägg av med och kalla mej det den heter cyberia i malta och diamant på engelska så kägg av och kall mej ljugare jag tänkte säga fuskte men här ljuger jag ju bara så ni kan ju klara er själva och jag ljugetr ALDRIG

och dessutom spidey så kanske inte du vet vad alla spel heter e det omöjligt?

jocke2004 inte för att vara taskig men dit namn så verkar det som att ditt nmn stämmer för du e väll född 2004? sarus ditt namn e inte så roligt e du samuraj jack? tyranitar du borde inte frågat vilka jag parade om du inte troddede på mej?

ni alla e så destpaerata och tror att bara sverje har pokemon spel

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst anubis

du ska inte skriva ett påhopp mot mej!

harrdu problem med mej?

varför skulle jag bli utskämd för att jag säger saningen om ett par ljugare?

och för att du alldrig e på semester låter inte så trooligt du

men du behöver inte säga cyberblablabla eftesom du förnedrade mussepigg musse pigg förnedra dej! :evil: du var först fixerad i lord of the rings sen sonic sedan potter sedan spidey! en du har redan förstört mitt ryckte på fuska.se!så vad ska du göra nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst anubis

jag e ochså det jag ska sluta skriva i fuska.se! bra för dej och pokemon cyber som heter diamond på engelska e typ att man ska få telefon nummer av pokemonen men om man hittar ett ägg så kan man ta det värst va du har många kompisar spidey en som har mew en somhar celebi tror inte att du käner nån som har det <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...