Hoppa till innehåll

Colosseum


HAB

Rekommendera inlägg

jag har HO-Oh man måste öppna 48 hjkärtan och klara det mt basttle i battel mode du måste först registrera pokemon... när du klarat det kommer en svart ruta upp med ho-oh på bilden och så står det att han e skickad till din pc

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

typ shadow pokemon har stängda hjärtan så ksa man få upp alt lila sen när an gjort det så ska man till agate och öppna dom men jag unfrar hur man öpnnar hjärtan snabbare

Gör så här:Åk till agent villige eller vad byn heter, gå till den stenen som man kan öppna hjäran på, st brevid den(så nära du kan)och spela time flute.Deras hjärtan öppnas även om märtaren inte är på det lägsta för det är Celebi som öppnar hjärtat:)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...
Gäst Beldur
(Spirit @ 31/07-2004 14:50:42)

typ shadow pokemon har stängda hjärtan så ksa man få upp alt lila sen när an gjort det så ska man till agate och öppna dom men jag unfrar hur man öpnnar hjärtan snabbare

Gör så här:Åk till agent villige eller vad byn heter, gå till den stenen som man kan öppna hjäran på, st brevid den(så nära du kan)och spela time flute.Deras hjärtan öppnas även om märtaren inte är på det lägsta för det är Celebi som öppnar hjärtat:)

Jo men då försvinner time flute....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...