Nafrali Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 (redigerat) Om man köper ändra någons singnatur så ändra man det, kanske man skriver något som bryter mot en regel, sedan anmäller någon den singnatur så får den en varning, därför borde den bort. Redigerat 4 Juli 2004 av Flamed Jirachi Citera
finaly_man Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 Men det förstår man väl att man inte får göra så, admin vet ju också det. Han är admin, han är allsmäktig, han ser allt. Citera
Rallypacker Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 Den kan vara kvar, om någon är så dum och lägger en massa poäng på en sån "skitsak" så... Citera
Nafrali Skrivet 4 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Juli 2004 Dom kan väl se om man har ändrat eller inte? Dom? Menar du användaren som blir utsatt? Citera
Nafrali Skrivet 4 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 4 Juli 2004 Jaa, men om någon skulle ändra min så skulle inte jag märka det, kollar nästan alldrig min singnatur. Citera
# 21 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 Jag har börjat med klassiska citat nu i min signatur. B) Byter då & då. Citera
Kanji Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 Hehe... Har min [klassiska] Kanji - The Bird signatur... Om någon ändrar den, så vet jag det... Mohahaha! :D Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.