0014 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 nej...det är en Mario kart sida....vi snackar om vem som är bäst vid starten och vi har just enats om att det är bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Jaha, men varför då? Med tanke på tacklingarna eller?? Säg mig vad som är bta förutom det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimbo_88 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 på battle mod på vissa banor om man får super start kan man tackla en så att den förlorar en balong:) en gång på block forche(tror jag att det hette) tacklade jag en 3 gånger vid starten:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 då måste ju den förlorat direkt vid starten....det är väl 3 ballonger man har, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Vem vill köra Battle och vem försöker att tackla Bowser så att Bowser blir av med en balong? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 jag vill =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 jag vill =) Jaha. Men jag gillar inte det så mycket, och det beror på att de jag får möta inte vågar fajtas, så de vill mer köra runt och akta sig. Jag vill köra mot någon som åker emot och arrackerar en hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 battle mode är mycket tråkigare än vad Racing är...det hålle du nog med om?? eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 battle mode är mycket tråkigare än vad Racing är...det hålle du nog med om?? eller? Ja, för jag gillare mer tävlingar. Måste sticka och käka nu. Har väl suttit tre timmar i streck. I will be back! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 vilken bana är roligast för dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 wario´s bana å rainbow road e bäat. långa å roliga. battle mode= astråkigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 jag gillar Rainbow road och Yoshis walley.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg