finaly_man Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Han sprang förbi 5 vakter, sprang på planen, kastade en Barcelona haldsuk-liknande sak och kastade sje in i målet med tungan ut. Ska man skratta eller bli arg? KIllen kan ju räkna med ordentliga böter och fängelse. Hela världen såg ju han iaf ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Det är ju det han vill ha... Uppmärksamhet. Måste dock säga att det såg ganska kul ut... ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 jag skratta ighäl mig :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Han va nog inte ricktigt nyckter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 det såg kul åt när han hoppa in i målet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Japp, varför försökte han inte komma undan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Japp, varför försökte han inte komma undan? anske han försökte spela så att han skadade sig f*n den tönten han slängde den där barcelona duken på Figo vilken tönt :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 tror det var en barcelona tröja med typ figo's namn på..han spelade ju för barcelona förrut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 det var kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 tror det var en barcelona tröja med typ figo's namn på..han spelade ju för barcelona förrut ja men sen lämna han barcelona och stack till REALMADRID tror barcelona är besviken på honom <_< men Barcelona jag hatar dem i Champions league jag tycker juventus är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 det såg roligt ut men alla Barcelona fansen kastade grishuven på Figo när dom spelade ifjol... och Biljard kulor , knivar och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.