Blitzcat Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Ett bra tips är att först spara innan du möter han och fånga han är att när den gör rest så ska du ha en is-pokemon (inte allt för stark) skada honom med en is attack! då sover han och troligen har rött i sin livsmätare! Kasta en POKE BALL då inte nån annan boll! När den öppnar sig så kan du HÅLLA IN upp och B! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 det funkar inte med knapp tricken dett enklaset är att trycka på bollen du vill ha 2 gånger med a alltså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 jag hade kyogre i level 51 och gjorde ice beam så att ah n hade 1-2 hp kvar sen mata han med påokeballs och great balls til slut fånga jag han ,ed great ball ps. nån som et var man vanligast ser latias om ni vet så skicka personligt meddelande.ds Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 de spelar ingen toll vilken boll man har Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 (redigerat) Men Hur ska jag åka? Träna? Vilket underbart svar.. Ditt CäPä.. Skriv hur mna ska åka istället.. ____________________________________ Less på folk som inte kan svara riktigt........ Jag menade att du skulle testa dig fram! :angry: CP va?! SÄLLAN!!!!!!!!!!! Redigerat 7 Juli 2004 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Cutan_ Skrivet 12 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 SLUTA BRÅKA! :angry: Vill ni bråka får ni byta ämne! Vi ska försöka hjälpa andra här ju! Som mej! :P Jag kommer inte igenom Sky Pillar! Nåt tips vad man ska göra för att klara det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 (redigerat) träna, de tog ganska lång tid innnan ja kom igenom 1500 inlägg gjorda! :D Redigerat 12 Juli 2004 av karata Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Cutan_ Skrivet 12 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Bu! :( Finns det inget annat än att träna? :( Jaså :cool: . Grattis Tror jag . :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenFlygon Skrivet 12 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2007 kan man fånga rayquaza på ruby? :huh: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 13 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2007 Ja, visste du inte det? o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg