SonyPSP Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 Vart är saria? jag har klarat lonlon ranch och allt men vart är saria
unreal Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Skrivet 5 Juli 2004 du ska gå genom lostwoods man ska följa nån musik där och ta rätt vägar sen kommer du till en liten och lätt laberint och i slutet på den finns saria
sarus Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Skrivet 6 Juli 2004 följa musik?? de gör inte jag!! jag tar vägen där det är svart och inte lite vitt men sista stället moste man lysna
KazeN Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Skrivet 6 Juli 2004 jag gör likadant som sarus gör.. men man ska lyssna egentligen :P vid sista stället kan man bara kolla på kartan, man ska mot norr =)
K.K. Slayer Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Skrivet 6 Juli 2004 man ska gå ><></\<> i lost woods så kommer man till sacred forest meadow
Arwen Undomiel Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 följa musik?? de gör inte jag!! jag tar vägen där det är svart och inte lite vitt men sista stället moste man lysna Det är väl tvärtom? Man ska gå dit där det är ljust och inte helt svart för att komma fram.
K.K. Slayer Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 jag behöver inte lyssna eller titta,kan vägen(tror nog att de e många mer som kan)
Arwen Undomiel Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 jag behöver inte lyssna eller titta,kan vägen(tror nog att de e många mer som kan) Ja, jag kan också, men de som spelar för första gången kan ju behöva lite ledtrådar.
0014 Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Skrivet 13 Juli 2004 hon finns i Sacred meadow som liten, och som stor (efter att du klarat Forest temple)..
Rekommendera inlägg