Hoppa till innehåll

Zelda Hjälp Stort Problem

Rekommendera inlägg

Humm men det har jag gjort och det är inte det jag menar :unsure: ! Men om nån har en sån där Zelda bok som är svart och så där så finns det en karta och jag menar avsatsen i rum 9 men hur ska jag komma upp på avstasen som leder till rum 26 jag kanske är jobbig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

nää två! Alltså när man går in genom dörren som finns på avstasen så kommer man in i ett avlångt rum(rum 26) men en kista och en sån där knapp! Sen kommer man till ett rum där man ska lägga ett pussel som ska föreställa en häxa och sen kommer en häxa upp när man löst det! Alltså jag har en Zelda bok där allting står hur man ska göra jag har aldrig varit där! Men det står inte i den här boken hur man kommer upp på avsatsen! Vet ni vilken avsats jag menar nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja det finns ett rum (redan förklarat) där ett öga är in fryst när du skjuter genom facklan så att pilet får eld och träffar ögat så smälter isen och ögat blundar och då kommer avsatsen vara nere på marken så då hoppar du bara ner där och förtsätter genom nåt schakbräde till andra sidan. och det rummet finns åt höger där är det en låst dörr och två gröna skelet huven flyger runt det är så du gör det =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alltså jag har aldrig varit i rummet med det frusna ögat jag gick tillbaka till rummet före den vridna gången och sköt då behövde jag aldrig gå in till det rummet du berättar om men jag går dit nu och ser om det funkar! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

syrran spelar så jag kan inte gå in just nu! Men du menar du att det finns en stege i rummet där bossnyckeln är? Jag ska beskriva rummet med stegen: När man kommer in är det en stor köttätande blomma och i vattnet är det en vad den nu heter som spottar stenar som ser ut som popcorn och så finns det ingen bro och ingen klättervägg men det finns en brunnoch brunnen har en stega ner i sej inte en klätter vägg! Och det finns ingen stege upp till avsatsen! Marken består av gräs och man kan se himlen alltså inget tak! För att komma in går man från den stora entrehallen(där hissen finns) mitt mellan den högra gången och den rakt fram! För att komma in i det rummet måste man skjuta en pil på ett öga som inte är fruset och då far gallren bort och man kan gå in och när man kommer in är avstasen rakt fram ovanför en annan avsats som består av jord och gräs och på den här avstasen finns det ne kista med en nyckel som jag har tagit! Man tar sej upp på gräs avsatsen genom att skjuta med änterhaker på kistan! Då kommer man upp där men ovanför finns det en avsats av sten som ser likadan ut som väggarna med lite växter på som man inte kan skjuta med änterhaken på! Så ser det rummet ut och sten avsatsen är för högt upp för att ta tag i kanten och typ kravla sej upp! Jag blir tokig! :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltså TACK TACK TACK TACK TACK OCH JÄTTEMYCKET TACK JAG LÖSTE DET UTAN DEJ HADE DET ALDRIG GÅTT TACK SÅ JÄTTEMYCKET! NU SKA JAG MÖTA BOSSEN MEN HAN HAR JAG MÖTT FÖRR( DET DU HJÄLPTE MEJ MED HAR EN ANNAN HJÄLPT MEJ MED OCH JAG SÅG INTE PÅ NÄR HAN GJORDE DET) TACK IGEN SÅ JÄTTEMYCKET! Nu är det skuggtemplet som är nästa! Jag har redan klarat eld och vatten teplet! TACK // Frida

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...