Gäst Donald Duck Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 kommer halo2 också till data om det kommer så kanske jag ska köpa det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 om du inte visste d så finns d redan en sån här tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 om du inte visste d så finns d redan en sån här tråd. ok men jag brukar inte vara så mycket på PC :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Ja tror att det kommer på PC. I så fall ska ja köpa det. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
syrius92 Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 halo 2 ska komma ut på xbox i september. Det är inte säkert om det kommer ut på dator förrens om ett år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 halo 2 ska komma ut på xbox i september. Det är inte säkert om det kommer ut på dator förrens om ett år! fel!!! det kommer ut i november Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 man jag ska iaf köpa det :blink: (nyvaken) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 (Philip_idlund @ 22/07-2004 00:46:41) halo 2 ska komma ut på xbox i september. Det är inte säkert om det kommer ut på dator förrens om ett år! fel!!! det kommer ut i november Fel!! Det kommer ut 11 september... Längtar stort tills Halo kommer ut på PC ^_^ Grafiken äger, iaf till Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
syrius92 Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 hao finns ju ute på pc, men inte halo 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Nej, men det kommer förmodligen komma ut i PC, iaf vad Bungie Software skriver.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^_^ Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Undra om det blir bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Tror det kommer bli mycket bra ;P Man kan hålla i två vapen samtidigt, dom har lagt in nya vapen mm. Det bästa av allt är att dom har kvar alla gamla maps i Multiplayer, och så har dom gjort några nya förmodrar jag ^__^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.