Night-Killer Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Skrivet 6 Juli 2004 Jag kan hjälpa dig på: PC: Far Cry, WarCraft3, StrongHold, Gta Vice City, Battlefield 1992 (vietnam), StarCraft och Diablo2 GameCube: Spider-man, StarFox, Metorid Prime och Zelda: Wind Waker PS2: Matrix GameBoy: Zelda: a link to past, Zelda: röd ( kom inte ihåg namnet ) Zelda: blå ( Kom inte ihåg namnet ) P.S Jag har klarat alla spelen
stybbe91 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Skrivet 6 Juli 2004 asså e du ute efter en varning eller admin stängde ju ditt förra inlägg som såg ut lika dant!
Night-Killer Skrivet 6 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Juli 2004 asså e du ute efter en varning eller admin stängde ju ditt förra inlägg som såg ut lika dant! Det har ser inte likadant ut.... jag gjorde ett nytt bara för det gamla gick piss
Offline Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Skrivet 6 Juli 2004 om man vill ha hjälp så frågar man efter det. då kan DU svara. det är så det funkar.. ps. läs reglerna. ds.
Rallypacker Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Skrivet 6 Juli 2004 Vi får vara lite snälla mot honom, han är ju ny här...
Schassen Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Skrivet 6 Juli 2004 Vi får vara lite snälla mot honom, han är ju ny här... även fast han är ny så måste han ändå följa reglena. och d är som Jedi Gamer säger vill man ha hjälp på nåt spel så frågar man
Rekommendera inlägg