Nafrali Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Hur fick du den på s/r ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ditto Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 använde action replay :visslar: :cool: :student: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Okej, jag kan få celebi för jag har emulator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst datasnillet Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 VAD ÄR ACTION REPLAY? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Naruto Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 VAD ÄR ACTION REPLAY? ;) Ett hacker program, hackar in sig i ett spel (som de visserligen gjort i förväg) och läser programen, sen skapar ett "bug" posetivt bug, det är därför inte ALLA fusk funkar hela tiden... Ja, kopierar de "bugen" och lägger alla bug i en lista, sen är det bara till att spela!! och sätta på den förstås... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Jag har celeby 4st! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Jag har celeby 4st! ;) Ha du GameShark eller Action Play? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 (AmySappfire @ 10/08-2004 14:25:27) Jag har celeby 4st! ;) Ha du GameShark eller Action Play? Nej men jag har lånat från min kompis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Jag har celebi men den kan man inte få längre för att den fick man av en maskin på affärer runt om i sverige men bara club nintendo medlemmar fick den typ. Men den maskinen är i tokyo nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 jag vill ha celebi... jag har en kvinlig alakazam och så har jag en manlig meganium fast han e på pokemon colloseum och jag vet inte hur man tradar mellan colloseum och sapphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 det finns ett sätt att få mew i r/s fast jag vet inte om det funkar så här man ska klara Wally en gång sen fångar man fyra oddish sen ska man köpa 99 pokebollar sen går du in i ditt rum och lägger in alla items som du har på din pc sen sparar du och stänger av spelet när du sätter på kommer det finnas en mew i box14 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 man skulle trycka på a 100 gånger före man sparade och stängde av Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg