Hoppa till innehåll

Snälla! Hjälp! Fort!

Rekommendera inlägg

:huh: :huh: vad ska man göra i det där rummet i dragon roost cavern när man har skurit av repen på den där plattformen och fått den att falla ner och bilda ett golv då håppar man ju ner på det där gålvet sen går man ju in i hålet och klättrar upp för blocken och svingar sig i räcket i taket så att dörren öppnas ock man kommer till ett rum... VAD SKA MAN GÖRA DÄR!? :o <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

INTE DÄR!!!! NI VET JU NÄR MAN NYSS HAR FÅTT GRAPLING HOOK PÅ TÅPPEN AV DRAGON ROOST ISLAND OCH MANSVINGAR SIG NER TILL EN DÖRR DÄR INNE FÅR MAN EN JOY PENDANT SEN BLIR MAN INLÅST I ETT RUM EN MASSA KRUKOR OCH EN FIENDE NÄR MAN HAR DÖDAT EN DEL FIENDER ÖPPNAS NÄSTA DÖRR DÅ KOMMER MAN TILL EN LITEN PLANKA DÄR SKA MAN SKÄRA AV EN PLATTFORM SOM ÄR I EN BUR DÅ SEN HOPPAR MAN NER PÅ DEN PLANKAN DÅ KOMMER MAN TILL ETT LITET LITET RUM DÄR MAN KLÄTTRAR UPP FÖR NÅGRA RÄCKEN DÅ KOMMER MAN TILL EN AVSATS I HUVUD RUMMET DÄR MAN SKA SVINGA SIG I PINNEN PÅ TÅPPEN AV DET STORA RUMMET SÅ ATT NÄSTA DÖRR ÖPPNAS DÅ ÄR MAN I NÅGÅT RUMM MED TRE LANDNINGS STÄLLEN DÄR MAN KAN SVINGA SIG TILL JAG SÅG ETT LANDNINGS STÄLLE MEN DET ÄR FÖR SNETT FÖR ATT LINK SKA KUNNA SVINGA SIG DIT MED GRAPPLING HOOK SNÄLLA HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( :cry: :huh: :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men nu är jag i forbidden woods VAD SKA MAN GÖRA I DET DÄR RUMMET MED EN MASSA JÄTTE STORA TAGGAR SOM STICKER UPP UR MARKEN JAG HAR FÖRSTÅTT ATT MAN MOSTE SPRÄNGA TRÄ DÖRREN MED BOMB BLOMMAN SOM ÄR I BÖRJAN AV RUMMET MEN VÄGEN MELLAN TRÄ DÖRREN OCH BOMB BLOMMAN ÄR SKYDDAD AV JÄTTE STORA TAGGAR VAD SKA JAG GÖRA!?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hm... om du menar det där rummet som dte är massa tagg grejer i och sedan är de gjorde som en labyrint. ;) det är bara att springa lite i labyrinten. O.B.S se upp för att springa! gå lungt ocg fint så att du inte springer in i några taggbuskar :) när du kommit fram till bomben är dte bara att kasta den över taggarna och mot trä grejset och sedan gäller det att hitta vägen dit. kan inte vägarna i huvut :(

hoppas att jag hjälpte dig lite i alla fall :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...