Night-Killer Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Här kommer en top 5 lista över vilka spel som är bäst enligt mig. 1 Zelda: Wind Waker (finns ute) 2 Metorid Prime (1:an) (finns ute) 3 Metroid Prime 2: Echoes 4 Super smash bros. melee (finns ute) 5 spllinter cell (finns ute) Jag lovar du kommer inte att bli besviken om du följer min lista :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Här kommer en top 5 lista över vilka spel som är bäst enligt mig. 1 Zelda: Wind Waker (finns ute) 2 Metorid Prime (1:an) (finns ute) 3 Metroid Prime 2: Echoes 4 Super smash bros. melee (finns ute) 5 spllinter cell (finns ute) Jag lovar du kommer inte att bli besviken om du följer min lista :gitarr: TWW e kul men ganska lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 En lista för dem spelen som finns nu... Och då är det dem bästa i respektive genrer.... Som jag tycker då.... Äventyr: Zelda The Wind Waker Äventyr i första person: Metroid Prime (måste bara ha med det) Action: Metal Gear Solid The Twin Snakes Action i första person: Time Splitters 2 Racing: F-zero GX Sport: SXX 3 (Som sagt tycker jag inte om sport så mycket, men det är bra iaf) Plattform: Super Mario Sunshine Beat´em´up: Soul Calibur 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Zelda TWW tycker ajg att du ska köpa.roligt äventyrs spel =). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Metroid Prime om du inte redan har det.... Varför?... Jo.... För att det är ett av gamecubes bästa spel..... Och det är ett bra äventyrsspel i första person.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 §1.13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg