KazeN Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 jo, det skulle vara roligt om man kom till lite städer eller något så det blir lite mer intressant tycker jag ;P flerspelar läge skulle dom skaffa till mp först men dom hade inte tid med det så det kommer till denna version. Ett stort steg fram =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 ska nog köpa det men det blir dyrt får då vill man ju ha fyra kontroller och jag har bara en! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 jag sparar redan till det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 ok ;) jag me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Night-Killer Skrivet 7 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 jag sparar också as mycke... jag har med bara en handkontroll :( :( ´ f*n vad jag längtar!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Night-Killer Skrivet 7 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 ååååå f*n vad jag längtar.... det kommer att bli så coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 dubbel inlägg........ men jag har redan råd jag har 800 plus att jag redan har 2 st handkontroller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Night-Killer Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 lyxit dig! jag har bara en :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 ursäkta dubbel meddelandet!!!! lykost sebbo_3 har nyss köpt mitt game cube och har bara 600 kvar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Night-Killer Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 då måste du börja spara nu..... vilka spel har du till gamecube nu da phoenix?? Du har väll metorid prime 1?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Joppe13 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 ja hel grymt tror jag. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg