K.K. Slayer Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 ja hel grymt tror jag. :kung: men va f*n(sorry de finns mindre här)!!!Spamma inte sönder tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 då måste du börja spara nu..... vilka spel har du till gamecube nu da phoenix?? Du har väll metorid prime 1?? ------------------------------------------------------------------------------------ only star fox adventures och zelda C-E Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 hur kopierar man en annans inläggg och hur får man färg och sånna grejjer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 tryck på citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 tryck på citera ok tack heheh!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 jo, mp2: echoes är ngt man ser fram emot. själv har jag sommarjobbat och får lite cash så det ska inte bli något problem med pengar =]. har ni sett trailern förresten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 jo, mp2: echoes är ngt man ser fram emot. själv har jag sommarjobbat och får lite cash så det ska inte bli något problem med pengar =]. har ni sett trailern förresten? NIC MEN SKULLE VILJA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 (redigerat) okej, då kan jag glädja dig med denna.. jag hittade inte den gamla, ska söka vidare.. http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_met...2k4_kikizo.html EDIT: hitta den. http://www.gametrailers.com/gt_vault/t_met...me2_e3_2k4.html Redigerat 9 Juli 2004 av KazeN^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 TACK kazen^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 f*n ÄR GRAFIKEN SÅ GRYM!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Night-Killer Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 ja... jag har sett trailern.. den är kanska bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg