Nintendo Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 vart kan man göra egna hemsidor som alla andra har?! :huh: ? om man inte får skriva saker om hur man gör egna hemsidor så varna inte mig tack för jag hittar inte stället där man kan läsa alla reglerna :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Kan du inte hitta reglerna? <_< Klicka på regler i listen längst upp bara. Hemsidor gör man med HTML. Men det får någon annan förklara mer. Forum kan du fixa själv på div. sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 annars finns www.freewebs.com med en sitebuilder (dock inte så bra tycker inte jag =)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 I frontpage kan man göra i htlm eller att man drar bilder och sånt till en ruta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Jag använder Frontpage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 på www.freewebs.com e det ju VÄLDIGT enkelt att göra en egen hemsida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 på www.freewebs.com e det ju VÄLDIGT enkelt att göra en egen hemsida.. Men den blir ju inte så fin heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Det finns ett program i windows xp professional som heter windows webserver eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 kan man ladda ner front page någon stans laglit asså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 använder ag2.avidgamers.com Fast Layouten kan man inte ändra. Inte ännu iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.