Nintendo Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 vart kan man göra egna hemsidor som alla andra har?! :huh: ? om man inte får skriva saker om hur man gör egna hemsidor så varna inte mig tack för jag hittar inte stället där man kan läsa alla reglerna :( Citera
# 21 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 Kan du inte hitta reglerna? <_< Klicka på regler i listen längst upp bara. Hemsidor gör man med HTML. Men det får någon annan förklara mer. Forum kan du fixa själv på div. sidor. Citera
KazeN Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 annars finns www.freewebs.com med en sitebuilder (dock inte så bra tycker inte jag =)) Citera
ullbergan Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 I frontpage kan man göra i htlm eller att man drar bilder och sånt till en ruta Citera
Offline Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 på www.freewebs.com e det ju VÄLDIGT enkelt att göra en egen hemsida.. Citera
# 21 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Skrivet 8 Juli 2004 på www.freewebs.com e det ju VÄLDIGT enkelt att göra en egen hemsida.. Men den blir ju inte så fin heller. Citera
Gäst Spirtual Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Skrivet 8 Juli 2004 Det finns ett program i windows xp professional som heter windows webserver eller något liknande. Citera
Spaghettin Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Skrivet 8 Juli 2004 kan man ladda ner front page någon stans laglit asså? Citera
Gäst Soffan Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Skrivet 8 Juli 2004 använder ag2.avidgamers.com Fast Layouten kan man inte ändra. Inte ännu iallafall. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.