Magne Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Är det någon som känner till om det finns något pokemonspel till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Finns väl bara B-spel på internet. Det ska bara finnas till Nintendo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 man kan ladda ner spel på någon sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 man kan ladda ner spel på någon sida Lagligt? <_< Som sagt. Är det lagligt är det bara ett opåkkostat skitspel. Annars är det olagligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Är det någon som känner till om det finns något pokemonspel till PC. de går tyvvär bara o hitta kopior av pokemon spel från gameboysom kallas ROMS. En rom e olaglig om du har den mer än 24 timmar och inte har orginalet. Vill du ha länktips o sånt adda mig pa msn: [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Sök på te.x msn´s söksida. Där hittade jag runt 4sidor om du-vet-vad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Nintendo äger rättigheterna ni till Pokémon. Pokémon ska bara finnas lagligt på Nintendos spelkonsoller så länge dom äger rättigheten. Vilket dom gör. Du kan hitta Pokémon spel till emulator, men då måste du ha orginalet, eller bara använda det i 24 timmar. Men detta tror jag inte så många följer..:P Jag kan säga att emulatorer är lagliga, surfa in på EMULATOR-ZONE och hämta en emultator men jag eller någon annan får inte avslöja var du hittar romsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 ofta ör pokémonspelen till pc på japanska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.