0013 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Om det här är i fel forum så kan väll nån Mod Flytta det. Jo Draghon Skicakde MSN PLUS 3 till mig. Jag instalerade det och då gick det bra. Men när jag skulle klicka på Öppna MSN Messenger med råkade klicka på Avsluta så ikonen försvann. Så jag instalerade om det och då kom nån ny start sida upp som hette Mysearch typ. och Istället för MSN sök fick vi Mysearch. När vi ändrade Startsidan till bredband log in sidan. Men då kom Mysearch Passtrough eller nåt så då komm log in sidan upp + nån Mysearch grejs + nån reklam. Så man måste ändra startsidan IGEN för att det ska vara rätt sida. Men varje gång man har stängt av datorn och sätter på den igen kommer My search Passtrough grejen igen. Så man måste ändra. Så nu undrar jag. Hur får man upp det där MySearh Passtrough grejen och får MSN sök? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 yepp. Så var det för mig när jag Hade Msn plus,jag tycker du ska ta bort det från datan,sen instalerar du msn 6.2 istället,fördå händer det inget sånt. vi hade det rätt länge,typ 3-4 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 MySearch verkar alltid komma med MSN+. Det hände mig också. Det verkar alltid bli så. Det finns något program så man kan ta bort det. Minns ej namnet bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 MySearch verkar alltid komma med MSN+. Det hände mig också. Det verkar alltid bli så. Det finns något program så man kan ta bort det. Minns ej namnet bara. Jag o Shanks hade inte något program för att ta bort.Vi tog bara bort dom filerna som inte skulle vara på datorn så plopp så försvann det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 (redigerat) Hur tar jag bort filerna? Redigerat 7 Juli 2004 av 0013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 lägg dem i paperskorgen,sen töm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Det här gick ju bra: Det går inte att tabort MsgPlus. Åtkomst Nekad. Kontrollera att disken inte är full eller skrivskyddad och att filen inte används. Så stog det. Vad gör jag nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 (redigerat) hmm,så stodet inte för mig :| men först får du ta bort allt annat som har med msn att göra,sen kan du nog ta bort det,plus,du måste avsluta den lilla iconen nere till höger iaf. Redigerat 7 Juli 2004 av Shanks Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 dET ÄR ETT SLAGS VIRUS SOM MAN KAN TA BORT MED PEST PATROUL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 När man installerar msn plus står det klart och tydligt om man vill installera sponsorprogramet det var bara trycka på att man inte vill det. Men när man väl har fått det så är det svårt att få bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 (redigerat) Nej det gjorde det inte <_< Om det gjorde det tröck jag på att inte göra det. Men Start sidan är normal. MSN plus försvann bara från pappers korgen. Den är inte tom men det är inget där. Men hur får jag bort den här skiten? Redigerat 7 Juli 2004 av 0013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Antingen kör med Pest Patrol eller AdAware. Borde fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.