Kurd-88 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 (redigerat) vet nån hur man får cykel på vice city...??? :unsure: ;) :huh: :( Redigerat 7 Juli 2004 av Kurd-88
Gamer 1 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 Nej.... Det går inte att få cykel på vice city.... Men på det nya går det... San Andreas alltså..... Hoppas bara att det kommer till xbox..... Om det inte gör det blir jag: :(..... Vice City och trean gjorde det så jag hoppas att SA gör det också.... Ifall det går att ha cykel på vice city så vill jag gärna vilja veta det....
Autobahn Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Skrivet 7 Juli 2004 Ja.... De skulle bara vara HELBALLT o köra cykel på Gta...
msxmsx Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Skrivet 8 Juli 2004 Nej.... Det går inte att få cykel på vice city.... Men på det nya går det... San Andreas alltså..... Hoppas bara att det kommer till xbox..... Om det inte gör det blir jag: :(..... Vice City och trean gjorde det så jag hoppas att SA gör det också.... Ifall det går att ha cykel på vice city så vill jag gärna vilja veta det.... det kommer till xbox ett halv år senare
unreal Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Skrivet 8 Juli 2004 k................. så jag har hört så skulle det bara komma till ps2
Rekommendera inlägg