Slasktratt Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Det brukar ju låta så. Nått som är omöjligt at få. Vemfan klarar det med jigglypuff utan att använda continue på Very Hard? En som har utvecklat spelet eller en som har provspelat spelet, eftersom dom måste kolla så att allt stämmer. Men ärligt talat tror jag inte på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Det låter näsan som om du har klarat det. Jag tycker iaf att det låter omöjligt. De är ju skit lätt <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 de e väl någon som tyckte att kirby va asdålig(men ja e bra me han)och hitta på någon rövar historia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Kirby är min 5:e favvo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Alla gubbar e bra på sitt sätt och d e upp till en själv vem man kör bäst me! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg