msxmsx Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 ska jag köpa en xbox föresten hur mycket kostar det :P :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 JA! Du ska köpa X-box. Det kostar 1690:- inkl 2 spel. ( Top Spin & PGR2 ) Mycket prisvärt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
'yina' Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 jag vet inte.. köp gamecube istället!! då kan du köpa mariocart dubbledash!! jättekul!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 köp xbox... helt klart det bästa konsollen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 köp xbox... helt klart det bästa konsollen. ja helt klart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 jag vet inte.. köp gamecube istället!! då kan du köpa mariocart dubbledash!! jättekul!!! Varför skulle han? <_< Ett spel som du tycker är roligt behöver inte han tycka är roligt. <_< Man köper ingen konsoll för ETT spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox_freak Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 aa köp Xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 xbox är konsollen som kommer att hålla längst i längden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Gamecubarna är bara avundsjuka för att X-box har hårddisk. :P De tar bara sjukligt idiotiska ursäkter för att få en att tycka att det är dåligt. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 ja jag köper i alla fall inte gamecube!!! gamcube har tråkiga spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 hur mycket kostar det utan två spel?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 typ det samma.. kansek 1590:- så köp den med spelen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg