Mikael Skrivet 27 December 2003 Rapport Dela Skrivet 27 December 2003 Håller på Robban bland killarna och Mirre bland tjejerna. Fast Emma är ju väldigt fin iof.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 Allvarligt talat... Robban ser ut som en dum gris.... Jag hejar lätt på Mille och Mirre! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Jag hejar på Pål nu. "Han är genuint ond" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Håller med K3nG4 han e cool!:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 Robban är bäst och ska vinna! Det känns som om vi har Hulken här... Rhow! Whao! Han är grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 jag tyckte att björn skulle vinna men han skadade sig och åkte ut.. han var den enda som va lika duktig som robinson crusoe.. nu hejar jag på mirre (varför hejar ni på emma? bara för att hon e fin/vacker eller? nej ni ska tänka på vad man egentligen ska göra enligt mig.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 30 December 2003 Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 jag tyckte att björn skulle vinna men han skadade sig och åkte ut.. han var den enda som va lika duktig som robinson crusoe.. nu hejar jag på mirre (varför hejar ni på emma? bara för att hon e fin/vacker eller? nej ni ska tänka på vad man egentligen ska göra enligt mig.) Jo, björn var en bra robinson. Jag tyckte att Leif var en bra robinson så jag tyckte att han skulle vinna förut. Synd att han inte fick igång datorn han hittade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
@lex Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Mirre! Jag har hejat på henne ända sen hon vann första tävlingen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Leif är ju grymt coolast med sin sverige tröja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Leif är ju grymt coolast med sin sverige tröja Fast han har åkt därifrån... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.