Hoppa till innehåll

Gamecube? Bättre Än Nitendo 64?

Rekommendera inlägg

• Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gamecube har allt nya spel sköna handkontroller grafiken ljudet mm

N64 var bra på sin tid när jag använde konsollen Ps1 så ville jag själv klart använda n64 jag tjatade på mamma vi jag till tv-speloteket och dom hade slutat sälja n64 :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad ni tjatar om det här då! GC är bättre,men man saknar ju spel från N64 tex.OoT!Kontrollen är bättre på GC för där går inte den där J**la control sticken sönder!(alla mina är sönder).Grafiken är bättre på Gc än N64!Ljudet är bättre.Och man får en mer spelkänsla på GC'n! Och jag tycker att Storyn är viktig i ett spel,men också grafiken...bara man ser vad man gör är det bra!

hehe,många utropstecken...lol :P

Här är en passande bild :P

Redigerat av ZteelMan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad ni tjatar om det här då! GC är bättre,men man saknar ju spel från N64 tex.OoT!Kontrollen är bättre på GC för där går inte den där J**la control sticken sönder!(alla mina är sönder).Grafiken är bättre på Gc än N64!Ljudet är bättre.Och man får en mer spelkänsla på GC'n! Och jag tycker att Storyn är viktig i ett spel,men också grafiken...bara man ser vad man gör är det bra!

Inte så passande att börja bråka om det dom har ju samma tilvärkare

( xbox och gamecube är en helt annan sak! )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Haddi @ 14/08-2004 12:56:45)

Vad ni tjatar om det här då! GC är bättre,men man saknar ju spel från N64 tex.OoT!Kontrollen är bättre på GC för där går inte den där J**la control sticken sönder!(alla mina är sönder).Grafiken är bättre på Gc än N64!Ljudet är bättre.Och man får en mer spelkänsla på GC'n!      Och jag tycker att Storyn är viktig i ett spel,men också grafiken...bara man ser vad man gör är det bra!

nej,jag vet,men många slåss om vilken av enheterna som är bäst ju...det handlar ju nästan hela det här forumet om :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(ZteelMan @ 14/08-2004 13:26:24)
(Haddi @ 14/08-2004 12:56:45)

Vad ni tjatar om det här då! GC är bättre,men man saknar ju spel från N64 tex.OoT!Kontrollen är bättre på GC för där går inte den där J**la control sticken sönder!(alla mina är sönder).Grafiken är bättre på Gc än N64!Ljudet är bättre.Och man får en mer spelkänsla på GC'n!      Och jag tycker att Storyn är viktig i ett spel,men också grafiken...bara man ser vad man gör är det bra!

nej,jag vet,men många slåss om vilken av enheterna som är bäst ju...det handlar ju nästan hela det här forumet om :P

Ja känns onödigt säger man "ska jag köpa xbox" i xbox forumet då säger alla ja säger man samma sak i gamecube forumet eller ps2 så blir det nog anulunda svar :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...