'yina' Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 .ja.. skriver ni bara i forumen för att få poäng eller skriver ni för att de e kul eller?? *undrar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Det är ett bra forum och jag skriver såklart inte för att få poäng... Jo, det också, men mest för att det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
'yina' Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 okej.. själv skriver jag mäst för poängen.. :) jag gillar bättre forumen på hogwarts.nu..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 ja, det är roligt med poäng men inläggen skriver man en del för också ... för det mesta e det kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 (redigerat) Det finns ju vissa. Som bara skriver: ok & liknande. Sedan viss det vissa som startar "Respekttävlingar" (& vägrar svara på PM.) <_< Det är tydligt att se vilka som är här för poängen. Jag är inte det t.ex. Redigerat 8 Juli 2004 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 jag är här för att hjälpa folk som fastnat i spel m.m. =) och om jag skulle behöva lite tips eller något själv såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Bryr mig inte om poängen så mycket. Mera om hur många inlägg man postar så man går upp i högra Rank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Bryr mig inte om poängen så mycket. Mera om hur många inlägg man postar så man går upp i högra Rank. Jag vill inte uppnå småkändisranken. :( Det låter så fult. Då måste jag väl vinna 30000 i Stora Lotteriet för att undvika det. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 vad ska du med 30000 till?? egen titel eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 vad ska du med 30000 till?? egen titel eller??? Just det.För att undvika den fulaste titeln. Vill hellre ha den jag har nu tills 3200:e inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 ja, småkändis är fult... kan inte admin ändra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Jag skriver sjalvklart inte far poangen. Jag skriver for att fa hjalp med spel och hjalpa andra. Och for att ha kul. Forlat om ni inte fattar men jag ar i Grekland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.