Gäst Moonwall Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Det är ett bra forum och jag skriver såklart inte för att få poäng... Jo, det också, men mest för att det är kul. Jag också! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Typ 40% för inlägg och 60% procent för att hjälpa folk, ha kul mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Jag skriver inte för poängen, jag skriver för inläggsräknaren och för att hjälpa folk! och om man har trist, så svarar man bara på en massa! (vann 10000poäng på ett lotteri) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Veckans lylloost alsså?? :).... Jag vann bara 1000 på ett lotteri... men 1000 friska poäng är inte helt fel heller!!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 (redigerat) Det är ett bra forum och jag skriver såklart inte för att få poäng... Jo, det också, men mest för att det är kul.Det gör jag också... Redigerat 18 Juli 2004 av Entei Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 (redigerat) Jag skriver för att man gillar att hjälpa folk, om man skriver för poäng så gör man ju det för att andvända dem i forumet(eller skryta med). De som skriver för inläggsräknaren skriver för att kuna skryta med den. Hur man skriver tecken som tangent bordet inte har: Andvänd de döda tangeterna eller alt-koder. Redigerat 18 Juli 2004 av henke37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Jag skriver för att jag tycker det är kul och hjälpa eller hjälpa jag är inte så bra på de <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Jag tycker att dehär är skitkul! :D :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 .ja.. skriver ni bara i forumen för att få poäng eller skriver ni för att de e kul eller?? *undrar* Jag skriver för att samla poäng till HSPK och för att det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Jag har aldrig någonsin skrivit ett inlägg bara för att få poäng eller stiga i rang. Jag svarar bara på inlägg jag tycker är intressanta och startar bara trådar om jag har nåt intressant att säga som ingen annan tagit upp redan. Det händer dock rätt sällan att jag startar en tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 jag skriver mest för innläggs räknaren och lite för poängen men mest för att det är kul att hjälpa andra m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 ibland för poäng och ibland får jag bara vill det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.