Ratiasu Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Juli 2004 Gärna för mej!^^ Vet du va man gör me Soot Sack?
Pelleelle Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Skrivet 9 Juli 2004 Nä... jag minns inte vad det var förnågot. :meddum:
Ratiasu Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Juli 2004 Ahaa...Vet du hur man ta bort dom där hålen på marken i Secret Base?
Pelleelle Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Skrivet 9 Juli 2004 Det går inte men jag läste på en hemsida att man kan köpa en bro! :lol: Men jag vet inte var man köper den. :(
Ratiasu Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Juli 2004 *Snyft, snyft, dubble snyft* Va japaner e taskiga!
Ratiasu Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Juli 2004 Jag vet!Jag tycker inte att d borde göra några hål!D vill säkert itne att andra ska kunna gå över hålena
Pelleelle Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Skrivet 9 Juli 2004 Man kan nog köpa bron någonstans... jag ska kolla runt i hela houen. Jag hittar den nog.
Nafrali Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Skrivet 9 Juli 2004 Och förresten vart kan man hitta Relicanth i Sapphire?E d utanför Sootoopolis? JAg vet ett ställe där det bara finns Relishant vet inte vad staden heter man den staden med museumet, skall du gå till höger och ta surf där. Surfa längs med kanten ner sedan kommer du att finna en ruta, ta dive där och det skall finnas sjögräs drä. Leta där så hittar du han ass lätt.
Gäst Luke Almighty Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Skrivet 9 Juli 2004 För att täcka över hålen i Secret Basde: Kolla på TV när "CLEAR OUT-SALE" kommer på affären i Lilycove City. Då ska du längst upp i affären (taket) och prata med en tjej som som bara står där när det är Clear Out Sale, och så köper du "Solid Board". Soot Sack: du ska gå i gräset höger om Fallabor Town, (där gräset är grått) då kommer du att samla på dig aska. sen ska du gå in i ett hus där och så kan du få flöjter, bord och stolar.
Rekommendera inlägg