leopard Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 :zzz: jag kan inte installera zoo tycoon..och därför kan jag inte installera zoo tycoon: marine mania. för att jag har en hårdisk som är mer än 350 MB. är det nån som vet hur man ränsar sin hårdisk???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Ta bort program du inte använder. Ta bort bilder & musikfiler från datorn. Defragmentera datan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Ta och gå in i kontroll panelen, sedan lägg till eller ta bort program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Och så ta bort en massa saker du har i mappar eller något sånt som bara skräpar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Japp, men glm inte att ta bort det från pappeskorgen sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Gå sedan till Start - Alla Program - Tillbehör - Systemverktyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Windows-katalogen... TEMP... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Tre ställen att städa: c:\*.chk (inte äns tekniker brukar kuna andvända skräpet) *.tmp c:\temp Töm din webläsar cahe och dra ner storleken på den, upprepa med papperskorgen. Komprimera allt gamalt jox du hittar. Sedan kan du avsluta med en defragmentering så att filerna(och tom utrymet mellan dem) hamnar i ordning. Ex: aabk re tkgcc sl btvh Blir: aabbcceghkklrtts Då sliper datorn söka p halva hårddisken är den ska ha en fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.