Gäst FireStar Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Spelade B&W igen och förra gången jag spelade skulle min varelse slå Guide, men nu när jag skulle spela så dök olika symboler upp i ena hörnet. Jag har gjort 80% men vad ska jag göra när han säger att jag ska göra en serie slag mot honom? Ängeln säger att min varelse måste lära sig attacker innan jag kan gå vidare, men symbolerna ska man göra mot sin varelse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 (redigerat) Jag fattar int riktigt B) 80% av vad? Redigerat 9 Juli 2004 av Black & white Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 tror firestar menar 80% avklarat av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FireStar Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 (redigerat) Inne i templet står det att jag har klarat av 80% av den uppgiften. Hur ska jag göra för att min varelse ska lära sig det den ska lära sig av Guide? Det är ju jag som gör symbolerna! Redigerat 9 Juli 2004 av FireStar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 klicka på flera olika platser på guide! det ör väl lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FireStar Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 klicka på flera olika platser på guide! det ör väl lätt. Det händer inget då! Bara när jag gör varelsemirakel då det dyker upp nya i hörnet hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FireStar Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Någon som vet vad jag ska göra för att komma vidare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firebolt Skrivet 15 December 2005 Rapport Dela Skrivet 15 December 2005 Någon som vet vad jag ska göra för att komma vidare? Vadå symboler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 17 December 2005 Rapport Dela Skrivet 17 December 2005 Om du är där jag tror att du är ( striden mellan ens djur och tränaren) så ska du klicka på motståndaren flera gånger (då dyker det upp stjärnor på motståndaren) då börjar varelsen slå där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.