DanniQ Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Varför står det på engelska i hjälp i menyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 för att alla utlänningar ska fatta det..inget illa menat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Men själva sidan är ju annars Svensk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 10 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 för att alla utlänningar ska fatta det..inget illa menat.. Finns det några utlänningar här då?Och det här är en svensk sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Detta forumet har som alla vet inte admin byggt från grunden själv. Det är Invision Power Board (nåtnign liknande) och det...ja, han har inte byggt det från gruden, skulle tro han får koden för ??:- Ivfs så tror jag inte han kan ändra i hjälp-menyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 10 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 okej, tack då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Det är ju inte säkert men störst chans att jag har rätt av dessa altenativ ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Detta forumet har som alla vet inte admin byggt från grunden själv. Det är Invision Power Board (nåtnign liknande) och det...ja, han har inte byggt det från gruden, skulle tro han får koden för ??:- Ivfs så tror jag inte han kan ändra i hjälp-menyn. e det nåt o bry sig om egentligen... om det står på engelska eller svenska... man förstår ju engelska bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 (Xade @ 14/07-2004 20:41:19) Detta forumet har som alla vet inte admin byggt från grunden själv. Det är Invision Power Board (nåtnign liknande) och det...ja, han har inte byggt det från gruden, skulle tro han får koden för ??:- Ivfs så tror jag inte han kan ändra i hjälp-menyn. e det nåt o bry sig om egentligen... om det står på engelska eller svenska... man förstår ju engelska bra... Beror på hur gammal man är :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 (Xade @ 14/07-2004 20:41:19) Detta forumet har som alla vet inte admin byggt från grunden själv. Det är Invision Power Board (nåtnign liknande) och det...ja, han har inte byggt det från gruden, skulle tro han får koden för ??:- Ivfs så tror jag inte han kan ändra i hjälp-menyn. e det nåt o bry sig om egentligen... om det står på engelska eller svenska... man förstår ju engelska bra... Jag tror inte att de yngsta på forumet kan engelska så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Och för det andra svarar vi förstående medlemar elelr Mods eller Admin. Så hjälp-menyn är troligen inte så aktiv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 Och för det andra svarar vi förstående medlemar elelr Mods eller Admin. Så hjälp-menyn är troligen inte så aktiv? Den är mest till för nybörjare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.