mario64 Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 VAR FÅR MAN BOSSNYCKELN!? ;) <_< :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Du ska kasta bumerangen på repen som den stora blomman hänger i. Då faller blomman ner. Hoppa ner på blomman. Sen ska du använda dekubladet att vifta med så att du trycks bakåt. (Du kanske måste göra några andra saker först, men jag vet ju inte vad du har gjort och vad du inte har gjort.) Fortsätt längs strömmen runt kröken, ända bort till kanten. Hoppa i land och gå in genom dörren. Gå upp på kullen. Nu måste du träffa switcharna i rätt ordning med bumerangen. Kommer tyvärr inte ihåg vilken ordningen var. När du klarat det öppnas gallret och du kan ta bossnyckeln i kistan. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 11 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 bra nu är jag vid bossen men hur dödar man honom? och ge en EXAKT beskrivning hur man dödar honom!!!!!!!! ;) :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 du ska kasta bumerangen på dom blåa grejerna som han hänger fast i i taket. ända tills han ramlar ner sen ska du sen när han ligger på marken så ska du slå han med svärdet hella tiden tills han dör (e det bossen kalle demos som du menar ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 du ska kasta bumerangen på dom blåa grejerna som han hänger fast i i taket. ända tills han ramlar ner sen ska du sen när han ligger på marken så ska du slå han med svärdet hella tiden tills han dör (e det bossen kalle demos som du menar ) Sen ska du vad? ;) :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 jag kommer inte ihåg hur bossen ser ut :( ledsen hurru! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 en !gigantisk! blomknopp med en så där köttätande växt i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 ja, som har massa armar eller tentakler i taket... jag tycker det e svåraste bossen i spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 16 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2004 tycker du jag tycker ganondorf är svårast men bossarna är ändå inte så svåra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Tror jag tycker ganondorf e svårats. Derför han e så snabb.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 vad är ganondorfs attack!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Ja vad har han för attacker? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg