Zkin Skrivet 28 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2004 om jag lyckas hitta programmen igen så ska jag hacks så ska du få se du vet ju inte ens hur man startar det för du är ju som du är och det stod blizzard som användarnamn och du tror inte det gick att skapa Blizzard som konto ? har ju liksom försökt att förklara att jag tror dig inte förrän du visar mig ett hackat item. och du det item som jag tänker på KAN bara existera om man hackar det. jag säger vad det ska vara o du ska hacka det. klarar du inte av det så kan du inte. vill du inte att jag ska säga vad du ska göra så tror jag att du inte kan. enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 ok jag säger till när jag har hittat programmen men jag vet inte om dom finns till 1.10 men jag hoppas dom finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 2 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2004 akta så du inte blir bannad :P ... men hur länge blir man bannad ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 4 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2004 man blir bannad för alltid för hacks och sånt man måste köpa nytt om man blir bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Jag blev bannad för spamm en gång men jag fick lirar nästa dag av battle.net :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 hehe, spamade du mycket da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Jag skickade ett brev till en kompis men han svarade inte så jag skicka tio till lika dana då blev jag bannad men fick spela nästa dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst iHoc Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Jag skickade ett brev till en kompis men han svarade inte så jag skicka tio till lika dana då blev jag bannad men fick spela nästa dag man blir temp ip bannad om man spammar eller om man byter chars för fort nar man tex mular Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 Ja men bara en stund Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst iHoc Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 kan vara upp emot 6 timmar vet inte riktigt varför men jag blir bannad så ibland med pindlebot när min syrra tar net det och ska in på lunarstorm(cepe!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst iHoc Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 hmm varför inte ladder orben den ger 40% starkare lightning damage med och 3 skills 50% faster caster rate och all res 45 så den är bättre än eldricht fins inte någon sådan orb på ladder och Eschuta's Temper är den bästa light orben som finns i spelet +1-3 To Sorceress Skill Levels +40% Faster Cast Rate +10-20% To Fire Skill Damage +10-20% To Lightning Skill Damage +20-30 To Energy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst iHoc Skrivet 6 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2004 SuS1321 om du använder program så är det inte du som hackar utan programmet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.