SuS1321 Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 jag skulle vilja visa sakerna men det accat har blivit inaktiverat för jag hade inte lirat på 90 dar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 Ja det har ni rätt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 jaha du är för lat för att lvla upp dina gubbar själv och adfi du säger att du tycker det är fel att hacka men gör det ändå kör closed battle.net istället!!!!! NEj det e jag inte har f*n gubbe på Battle.net lvl 93 de du orka levla de du .... hon e inte från patch 1.09 ! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metroid Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 ÖÖ va? Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 vad har han för saker da?? han som är lvl 93 eller 94 vad det nu va ^^ och dann3 SLUTA MED DINNA ÅNÖRDIGA KOMENTARER bara för att få lite poäng yiipie eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 hmmm, man ska ju inte fuska på diablo 2: lod det är ju as kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 18 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2004 nee no cheating gäller på 1.10 annars ban Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 vad har han för saker da?? han som är lvl 93 eller 94 vad det nu va ^^ och dann3 SLUTA MED DINNA ÅNÖRDIGA KOMENTARER bara för att få lite poäng yiipie eller vad? X10 lightning skillers,Eldritch orb , X2 sojs , Amu 3 lightning skills, orumus 3 to ligtning, shako,lilldes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 hmm varför inte ladder orben den ger 40% starkare lightning damage med och 3 skills 50% faster caster rate och all res 45 så den är bättre än eldricht Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 jag skulle vilja visa sakerna men det accat har blivit inaktiverat för jag hade inte lirat på 90 dar Hah jo men jag vill se grejerna du har hackat inte grejerna du har tradat till dig. så det där är bara en undanflykt, om du nu har ett program som hackar closed så kan du ju göra items istället för att visa gamla, eller hur =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 tyvärr kan jag inte det för jag har rensat datorn sen dess så allt försvann Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zkin Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 tyvärr kan jag inte det för jag har rensat datorn sen dess så allt försvann alltså kan du inte hacka vilket jag aldrig trott att du kunnat, så jag förstår inte varför du fortsätter att envisas med dina lögner. undanflykter undanflykter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.