Avregistrerad Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Mina fusk funkar inte :( . jag spelar nästan bara över internet. men fusken funkar inte... måste det va ens egna server för att dom ska funka. tex "GOD" som står har på fuska.se funkar EJ. och alla andra bara gravitations koden?????? Help me :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Det går väl bara på SingelPlayer annars är det stört! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 jag skulle gissa att spelet är gjort så att man inte kan fuska då man kör över internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Jag tror att man inte kan fuska i något spel online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 jo det kan man..i t.ex cs, men man blir bannad när dom kollar en senare i spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 stod det inte i fusket att det var till singelpalayet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 stod det inte i fusket att det var till singelpalayet? Det brukar inte stå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Jo det gör det väl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 det går att fuska online..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 det går att fuska online..... aa med hack och bots Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 vilet spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 vilket spel detta handlar om? james bond såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.