Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 vad gör man på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazzi1 Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Zelda Link to the past går ut på att du ska rädda en prinsessa. För att göra de måste man göra olika saker och skaffa sig vapen, fightas med bossar m.m. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Om du tänker köpa det så gör det. jag e expert på det och om du har problem så kan jag hjälpa dig. PS jag råder dig till 100% att köpa spelet. det spelet e :cool: DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 jag är också förjäkligt grym på det(jag varvade det 4 gånger på 8 timmar) DU MÅSTE KÖPA DET Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 Öh... fyra varv på åtta timmar, ett på två... det skulle jag vilja se. Då får man vad jag ser antingen fuska eller snabbspola något oerhört. Alltså klarade du Light World på ca... 45 minuter? Hm... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 (redigerat) skulle tro det men hur kommer man till första diamanten.. det e buskar ivägen.. jag kommer inte dit! I dark world då! Redigerat 13 Juli 2004 av Smaragd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 i dark world första diamanten för att komma till den ska du genom buskarna det finns olika vägar genom dem(där du ser igenom dom lite kan du gå) fast du behöver en apa som du hittar i buskarna du måste ge honom 200 rupeer för att han ska hoppa upp på taket och trycka på en knapp så öppnas dörn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 oj förresten det där med att jag varvade det på 8 timmar alla har missförstått det jag varvade bara light world fyra gånger på åtta timmar jag räkna inte med dark world för att klara hela spelat kanske det tar 16-18 timmar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 man ska inte skriva 2 inlägg irad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 varför inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 22 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 gör att din mamma sa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg