Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Måste man ha spelat Dark Cloud för att förstå Dark Cloud 2?

Tänkte köpa Dark Cloud men hittade bara USA Import och man måste ha ett PS2 från USA, eller så måste man bygga om sitt PS2 och det orkar jag inte :P

Går det bra om man kör 2:an och inte har kört 1:an?

Redigerat av Ninja__Scroll
  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

:angry: hmm allt jag hitta är nåt platform nåt är det dark cloud????fatta inte???och att jag det mena att det finns som beganat är att det finns beganat i sverige inte usa snacka för dig själv då -_-

jaha nu vet jag det heter dark cloud men vill du veta det ogrnela namnet det är

dark chiorncle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1och jag vet vad det handla om i drak colud handlar det om drak jini som återupp född av en konstig general och drak jini förstör byar och käka människor

dark chiorncle handlar om max som uppfinnare träffar en flicka från framtiden inte samma namn inte samma hiostoria men jag vet det har skrivit fel eller så har namnet blivit så i usa och man behöver som jag sa inte köpa ettan för att förstår tvåan för att det inte finns nån tvåaa inte ens nära samma historia men en sak kan jag säga att det där spelen har gememsamt med är att det är samma skapare men inte är det 1tan och tvåann

Redigerat av Ruffy.D
Skrivet

Måste man ha spelat Dark Cloud för att förstå Dark Cloud 2?

Tänkte köpa Dark Cloud men hittade bara USA Import och man måste ha ett PS2 från USA, eller så måste man bygga om sitt PS2 och det orkar jag inte :P

Går det bra om man kör 2:an och inte har kört 1:an?

KÖP INTE DARK CLOUD 2!!!! JAG HADE DEN, i början e den ball men sen suger den! man måste samla en massa skit och sånt! det enda jag säger... PRÖVA och kom långt! i början e den ball kom ihåg det!

HATAR DEN j*vla SKITSPELET! JAG FICK "SPEL" PÅ DEN!

föresten du behöve inte 1 för att förstå 2:an

Skrivet

Okej, tack för svaren.

och DB MASTER verka som du blev lite sur på mig? =P Srry om jag verkade otrevlig ellr nå skit :P

Aja, tack igen för svaren ;)

Skrivet

jaja men ja vad ska jag säga ehh mm svårt men du ninja_scroll om du vill köpa spelet gå till eb game där finn det 599kr dyr iallafall

• Skapa ny...