Jag vill bara sega att du inte ska stora dig po stavfel!
Albert Einstein som var en so stor man hade JETTE monga stavfel!
Endo var han so klok och speciellt RESPEKTERAD!
Han gneller man inte po idag do inte.....
Jag vill bara sega att du inte ska stora dig po stavfel!
Albert Einstein som var en so stor man hade JETTE monga stavfel!
Endo var han so klok och speciellt RESPEKTERAD!
Han gneller man inte po idag do inte.....
Jellyfish... du gräver skit över dig själv! ingen läg gilla dig spec mkt om du säger att dom är dumma i huvet idioter elaka! när jag spelar dator skriver jag som jag vill JAG BÄSTEMER i skolan måste det vara rätt FRÖKEN BÄSTEMER
Ehm, inte för att jag vill tränga mig på, men.. Rättelse: Bestämmer.
spelar roll han får väl stava det hur han vill.. <_<
Egentligen är det vetenskapligt bevisat att man kan skriva hur man vill, bara första och sista bokstaven är rätt.
Ksnake bilr det gnaksa jogibbt att lsäa, dagens iq-test =P, Inte iq-test men knappast påhittad fakta.
handlar det om att man ska bråka på det här ämnet eller?
Jag bara rättade honom, tyckte det där såg ganska extremt ut....spelar roll han får väl stava det hur han vill.. <_<
SSBM Master>>>> nja, lite kanske, men det har blivit en stavningstråd.. ;P
f*n heller. :angry:spelar roll han får väl stava det hur han vill.. <_<
Det han skrev är INGET ORD. :angry:
Om man får stava hur man vill?
Varför ska vi då ha svenskaundervisning i skolorna? <_<
Lär er att stava allihopa som inte kan det.
Det är förbannat störande med stavfel.
Det gäller alla som gör det ofta.
De måste gå en svenskakurs.
Vi får bra svenskaundervisning i skolan.
Var tacksamma.
Kan man stava som man vill.
Då kan jag säga att ditt namn stavas Mackhs?
Man får ju stava hur man vill?
Det var du som sa det.
handlar det här om nån skola nu?
Nej det handlar om stavning... Fortfarande, och du behöver inte fråga hela tiden.. Skriv ngt vettigt istället
hur många förstår vad jag säger :nu e de mkt svamp i skogen? (jelly fich kan också säga ) och hur många vet vad jag säger :nu är det mycket svamp i skogen? alla på första och alla på andra skulle jag tro!
Båda.hur många förstår vad jag säger :nu e de mkt svamp i skogen? (jelly fich kan också säga ) och hur många vet vad jag säger :nu är det mycket svamp i skogen? alla på första och alla på andra skulle jag tro!
Men andra låter bäst.
Men samtidigt så är det inte sådant som man stör sig på.
Det är ofattbart korkade stavfel av latoxar som inte ens bryr sig om att stava.
HOLISHIT vad många komentarer :blink: :blink: :blink:
Omm mann käner sej dåli på at stavva kann mann altid skriva sinna innläg i Word förr at minimera felen. ;)
hallå vet du inte att man kan göra förkortningar tx.l jag e bäst=jag är bäst,det här e för mkt=det här är för mycketNåja, det kanske var lite att ta i.
Men jag har, under min korta vistelse här, märkt att det kryllar av fjortisar och allmänna dumhuvuden. Ingen nämnd ingen glömd.
Är det här ett tillhåll för puckon som inte en kan stava rätt, eller skriva begripligt!?!
Ni, mina vänner, Ni fläckar ner alla gamers rykte. Ta er i kragen, snälla. hur svårt kan det vara?
jag tycker att jag inte stavar så j*vla dåligt..
ibland så kommer jag inte ihåg hur man stavar ett långt ord men va f*n..så länge man fattar vad man menar så är det ju lugnt..
She-o-rene förstår jag aldrig något av.
Jag kan faktiskt hata saker som att en heter "hummer" istället för "Hummer".
Man behöver inte hata någon människa... Man är ju en Människa själv!
Jag blev lite arg på Jelly fish. Han kan inte säga att det finns "puckon" här i fuska... Jo, det kanske finns några Prao som precis kommit men inte förstår något som kanske hoppade över att läsa Reglerna... Som till exempel Jelly fish...
Man märker att du inte har läst reglerna.
Så då förstår vissa Prao (nya personer) här i Fuska att man inte får Spamma... Men då gör de det ändå... För det behöver de inte vara puckade.. De kanske är små eller bryr sig inte om sin stavning...
Men du skrev ju hater... Vad betyder "hater" du bör mena Hatar eller Hatet.
Här kommer smart-spelaren dock försent. (läs om meningen, den låter ganska skum)
#21 är bäst i denna disskus, det där med svenska lektionerna är verkligen ett smart drag ^^ En jag känner kunde inte läsa när han gick i trean. Jag läste ordet "hej" som första ordet i en Bamse-tidning (skäms asmkt)
She-o-rhene visade sej vara en japansk tjej :kung: