Hoppa till innehåll

Jag Hater Er.


 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Soffan

Har inte hängt med i tråden nu men jag håller med Jellyfish faktiskt... Och det du säger Jedi Gamer. Igentligen så är inte jag en Gamer men jag gillar spel och man måste inte vara en gamer för det eller? Sen får man väl träna på att klicka på rätt tangent knappar. Själv är man ju snart en fjortis :P Men det är bra att du tar upp det här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 189
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

hörni vilken bråk jag vissa respekt till de som vissa mig respekt man ska inte bara vara shyssta till de som har högre rank man ska också vara snälla mot alla andra här om ni gör det kan alla trivas men kolla nu ni snacka om varandra att de stavar som krattor man ska inte bedöma andra så länger man inte har sett sin egen stavning....läs nu var jag skrev och lär er ingen kan vara bäst men alla kan vara nåt som ni ser stava jag inte bra glömer massor med punkt och allt men jag bryr mig inte jag trivs här och min personlighet är så

 

är man sträng så kan man va sträng men man kan skrivar på ett snällt sett att du har gått över den linje där ens tålamod är och då får man säga till ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst anubis

kanske jag blev medlem här 25 juni men jag e uberfuskare och nån annan e prao allså jag menar inte att paroarna ska baar lyda men det ser lite fånigt ut när en prao som jelly fish tillexempel bråkar med shanks som e legend säger inte att dom jort men tänk om jag men ar shanks e ju en av dom mest erfarna på sidan och så kommer en prao och sätter säg emot jag tycker det e som ålder med rank shanks e ju 7 ranks över jellyfish och allså man kan säga att en åtta åring skulle villa bråka med en 15 åring sinnes sjukt.................... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker inte att som du tänker är rätt...

Vissa här är MYCKET mer erfarna än Shanks här som inte fått en enda varning och som inte gör trådar i onödan etc...

(Jag minns inte ens sista gången nån mod låste en tråd som jag gjort förutom tråden jag gjorde första gången jag gjorde när jag kom till forumet och det var fuskarna.nu!)

Dem som inte skriver för att det känns som spam för dem, ska man respektera dem mindre?

Eller dem som går bara runt i sidan som kollar om nån har brytit mot nån regel?

NEJ!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fattar hur du menar, musse, och du har på ett sätt rätt, men många kan tycka att de skall respekteras bara för att de har varit medlemmar längre också!

Så tänker jag också!

Vissa tar bara och kollar in sidan ju...

Så att allt e ok och sånt...

 

Jag tycker inte att som du tänker är rätt...

Vissa här är MYCKET mer erfarna än Shanks här som inte fått en enda varning och som inte gör trådar i onödan etc...

(Jag minns inte ens sista gången nån mod låste en tråd som jag gjort förutom tråden jag gjorde första gången jag gjorde när jag kom till forumet och det var fuskarna.nu!)

Dem som inte skriver för att det känns som spam för dem, ska man respektera dem mindre?

Eller dem som går bara runt i sidan som kollar om nån har brytit mot nån regel?

NEJ!

Läs detta...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man bör inte visa respekt för vad någon är.. Utan för vad dom gör.. Att skriva 1000 inlägg är lätt... Att skriva 1000 inlägg som är bra dvs inlägg som tillför något hjälper någon eller helt enkelt gör det lättare för någon.. Det är det som är det svåra. Respekt är något man ska förtjäna det ska inte komma automatiskt vid ett visst antal inlägg eller för vilket användarnr man har *host* nr4 *host* :rolleyes: ... och erfarenhet? vilken slags erfarenhet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...